Sorry...

Datum: 2009-07-13 Tid: 00:45:44
En dålig uppdatering i dag...sorry för de! Jag har i princip umgåtts med Madde och hennes familj hela långa dagen!
Klockan 12:00 var vi på hudanalys, de va gannska mysigt att bli ompysslad, men sen var ju resultatet typ som jag hade förväntat mig - torr hud och pormaskar i ansiktet...NÄHÄ?! Ja ha väll kämpat med dom i åratal tycker jag! men de va mysigt iaf, sen så for vi in till stan och käkade och umgicks på deras altan resten av kvällen, kul som fan! Nedan kommer lite bilder från dagen. SKa gå och lägga mig nu, ska ju upp och jobba i morgon bitti...suck! Den här helgen har gått så jäkla fort så det är inte klokt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0