Veckans dummaste förälder!

Datum: 2009-07-10 Tid: 07:55:18
aftonbladet.se finns det i dag en annons som fick mig att sucka väldigt högt! Alltså va tänker folk på?! Visst ska man tro sina barn men vissa saker borde de väll fatta! Eller har jag fel? BULLSCHIT att dottern inte ha träffat en kille! Att mamman tänker skämma ut sig på de där viset?! Jag fattar inte? Nån gräns på dummhet måste det ju för fan finnas! Nä fy va jag tycker synd om den här dottern, hon törs nog inte säga sanningen och nu håller hennes mamma på på det hära viset? Nä den här mamman förtjänar titeln som veckans dummaste förälder bara för att hon verkar vara blind för sanningen! Ciao Bella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0