Har nog packat klart nu...

Datum: 2009-07-01 Tid: 00:18:46
Fy fan va jag e slut! Har packat en massa saker! Har inte direkt planerat för vad jag ska ha, utan jag har packat typ allt jag kan hitta! Då kan jag bestämma mig då jag är där istället. Ska även be Putte släppa av mig på Birsta i morgon så jag kan söka efter en klänning eller ett stort linne som jag kan ha i på Volvo-mässan i helgen. JA jag ska på en volvo mässa!! Inge fel på de, komma nog bli skojigt!

Jag har säkert glömmt mer än hälften men va fan... har jag glömmt nått så får man väll köpa det där nere.

Nu ska jag rensa öronen på Groggen och sen ska jag gå och lägga mig!

Tänkte även bjuda på en söt bild på mitt gudbarn Linneá i sin söta pool jag köpte häromdagen! Se om njut!



Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0