Inget jobb, vad gör jag sen?

Datum: 2010-04-22 Tid: 20:49:02
Jag har inte skrivit på bra länge nu.. det är för att jag har haft väldigt mycket att göra som facklig representant på jobbet.
I går gav arbetsgivaren informationen till alla anställda- Anthill avveklas den sista Maj.
Det betyder att ca: 120 stycken fastanställda och ett antal timmanställda förlorar jobbet och står arbetslösa snart.
Det känns väldigt vemodigt att bli utan arbete, särskillt då man har varit på Anthill sedan 5 år tillbaka!

Efter att denna information kom ut så blev det livat, tidningar, radio och TV har intervjuat mig då jag är ordförande i facket på jobbet. Det kändes inte alls för roligt då jag är väldigt kameraskygg och har scenskräck! Jag vet att man inte står på en scen direkt men att bli intervjuad är fan inte kul.

Vad ska man hitta på sen då? Jag vet inte, plugga kanske?
Vad det än blir så ordnar det sig nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0