moshi moshi !

Datum: 2010-04-09 Tid: 16:28:17
Ännu en kväll på arbetet fram till 23:00 och sedan gör man helg för denna veckan! Det känns bra, det skall bli skönt att få vila ut lite..

I dag har jag inte gjort så mycket faktiskt, jag har legat och dragit mig länge länge i sängen.. efter att ha flummat runt hemma några timmar så var det dags att åka och hämta Lenas hundar, jag ska nämligen vara hundvakt åt dom två vild djuren i helgen. Så nu är det 3 hundar hemma! Groggen (min hund) blev jätte glad då jag kom hem med två kompisar till honom, det lär blir rejsing hela långa helgen har jag en kännsla utav! men det ska samtidigt bli roligt att se Groggen leka av sig lite med andra hundar, jag har tur som har en så snäll hund som går ihop med i princip alla hundar.

Jag ska försöka knäppa kort på dem i helgen så att ni får se de små liven! Hann tyvärr inte ta några kort innan det var dags att fara på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0