snart bär det av.

Datum: 2010-04-15 Tid: 13:01:02
I dag har jag varit ledig men har jobbat endå hemifrån... jag är nämligen fackligt aktiv och för att bli klar med vissa saker så gör jag det hemma. Det är riktigt roligt men efter en stund så kan man bli lagomt dumm i huvet hehe.

Men nu får jag inte sitta längre, jag måste göra mig iordning och gå ut med hunden, sedan så ska jag fara hem till Madde och hämta upp henne samt alla barna. Vi ska fara till Sundsvall och lämna anton hos sin mor, vi ska även hämta produkter till Maddes butik. Det ska bli roligt att ta en sväng! Nedan ser ni en bild på Sundsvalls gågata!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D jag mår toppen :D något roligt du har planerat till denna helgen då?

2010-04-16 @ 13:35:03
URL: http://linnlay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0