Sommaren med rockabilly..var är du?

Datum: 2010-04-10 Tid: 17:07:50
Nu tycker jag att det bara kan slå till så blir det sommar snart! Jag är less på blast, snö och kyla! Jag vill ha sommar med cruisingar, fina bilar, sol, pilsner och grillning!
Solen har börjat lysa, visst men man känner att det bara är själva solen som är varm- inte vädret i sig.

Min älskling har tinat fram väldigt bra iaf (bilen med flames längt fram på bilden nedan), jag längtar tills man kan fara omkring i den svarta faran! Nu får sommaren med rockabilly sätta lite fart tycker jag!


Båda bilarna är våra, den främmre är en Ford Fairlane med årsmodell 1962.
Den bakre håller Putte på och renoverar och är en Ford Fairlane med årsmodell 1963.
Är dom inte snygga?!
(Bilden knäpptes sommaren 2009)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 03:03:46
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0