Uppe med tuppen.

Datum: 2010-04-10 Tid: 07:06:34
Då har man precis varit ute med alla 3 hundar och utfodrat dem, jag måste säga att natten har gått bättre än förväntat,jag hade väntat mig att Dixie och Devil bara skulle springa omkring å pipa och gny hela natten vilket dom gjort förut då jag ha varit hundvakt.
Men i natt så gick dom bara och la sig i sängen sen så sov dom som stockar hela långa natten! Sedan så kanske dom vaknade lite tidigt och ville ut men allt kan ju inte gå på rälls!

Har man tur så kanske man får någonting gjort i dag också. Nu så ska jag titta på TV en stund, det är två avsnitt utav Dr Phil. Sedan så kanske det är dags att pilla på här hemma... jag ska nog börja med att så mina frön som jag har skrivit om tidigare på bloggen, ja jag vet! dom skulle ha blivit såda i Februari-Mars men jag ska chansa! Efter det så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, städa lite och så där, får se om vädret tillåter en långpromenad lite senare.

Nä nu ska jag fortsätta oh titta på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0