Vår- snart sommar!

Datum: 2010-04-18 Tid: 18:29:54
Nu börjas det, här och var ser man amerikanare som letat sig ut på vägarna, skinnvästarna åker på och solbrillorna är på! Artiklar och annonseringar börjar komma ut gällande cruisingar! Jag vill så gärna ut på vägen med min också! Längtar tills sommaren riktigt är här och man kan cruisa runt!

Det skulle också vara riktigt kul att åka runt i Sverige på olika cruisingar, kanske till och med ut i europa! Det är en dröm faktiskt.. men men den drömmen ligger långt bort, jag kan ju inte fara så långt med min "råttsoffa" som Putte kallar den, haha!

Aftonbladet skriver i dag en artikel om sommarens kommande cruisingar, hela artikeln kan ni läsa här!


Kommentarer
Postat av: Elina

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 23:13:57
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0