Work work work

Datum: 2010-04-13 Tid: 08:07:33

Här jobbar man och står i, känns nästan som att man inte gör någonting annat än att jobba, äta och sova. Eller jo jag brukar titta på TV också hehe!

helgen med hundarna gick kanonbra i alla fall, dom var väldigt lugna och duktiga hela helgen! När det var dags för dom att åka hem på Söndagen så blev det väldigt tråkigt och tyst, det är roligare med mer djur! Jag vet att Putte inte tycker samma som jag men jag är på så vis att jg skulle kunna ha hur mycket djur som helst! Det är nog bra att min andra hälft är tvärt emot så att jag har någon som stopar mig ibland.

Nu har våren börjat komma med stormsteg! Snön tinar och fort går det! Det ska bli så jäkla skönt då snön är borta och man kan börja påta på gården! Jag vill verkligen börja grejja nu!
Det enda som är negativt med våren är ju att allting som försvinner i snö kommer upp i tö! det brukar kunna tina fram både det ena med det tredje men men det kan ju inte bara vara positiva saker med våren.

Nu ska jag fortsätta arbeta!  


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

hej där :D haft en bra dag i dag? :D

2010-04-13 @ 20:11:42
URL: http://linnlay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0