Blivande blommor...

Datum: 2010-03-30 Tid: 12:15:45

För några månader sedan så beställde jag en massa blom-frön ifrån tradera som jag skulle plantera i perioden februari- mars innomhus så att de är stora och fina till sommaren och redo att sättas i trädgården!

Tror ni att jag har kommit ihåg detta? näää! Nu är snart Mars slut och inga blommor såda... jag måste iväg och skaffa mig en massa små-krukor nu i dagarna och så dessa små frön... sen är det bara att hoppas på det bästa!

Jag måste erkänna att det var lättare förra året då jag köpte "färdiga" blommor som man bara behövde plantera, men jag får skylla mig själv som trodde i min lilla enfald att jag skulle klara detta då jag beställde fröna..


Denna Akleja är en utav frösorterna jag inhandlat.


                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Blues Boppin Baby

Hoppas allt är bra med dig

kolla gärna in min rock & roll blogg!

kram, http://bluesboppinbaby.blogg.se

2010-04-07 @ 18:54:27
URL: http://bluesboppinbaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0