Då var det dags igen!

Datum: 2010-03-29 Tid: 13:20:51

Hejsan svejsan på er!

Ja ja jag vet... jag har inte uppdaterat min blogg på närmare ett år!
Jag tappar som kännslan utav det ibland och jag vill inte alls- dom här inläggen börjar bli väldigt återkommande men jag ursäktar för detta! Jag blev väldigt paff över att se att jag har aktivitet varge dag endå på min blogg, roligt att se att mina läsare ihärdigt går in och kikar om någonting nytt hänt, vilken överraskning ni lär få nu !

Jag sitter nu på jobbet (som vanligt), har jobbat hela helgen och jag längtar som tusan tills på Torsdag! Då är jag ledig över Påsk! Det känns jätte skönt att få sig en liten mini semester!

Jag går åter igen i tatueringstankar, vet inte riktigt vad det blir denna gången men någonting skoj kommer jag nog på, jag har ju jätte mycket plats att tatuera på så..

Ett litet inlägg blev det denna gången, måste ju sköta mitt arbete också! Men jag ska försöka att hålla i uppdateringen av bloggen nu!

Hade bäst allihopa!


Kommentarer
Postat av: Proppis

Kul att du kommit igång igen =)

2010-04-03 @ 10:41:04
URL: http://www.sophieeklund.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0