Första turen i Forrrden!

Datum: 2010-05-12 Tid: 16:11:37
I går då jag kom hem ifrån dans-avslutningen så tog jag direkt en tur med min älskade ford! Va skönt det kändes att äntligen få köra den igen!
Så naturligtvis fick Putte ta Audin till jobbet i dag så att jag kunde köra Ford! Jag längtar tills på Lördag! Det sägs att det ska bli över 20g rader varmt ute, då ska jag ut å fara!

jag bjuder på samma bild som förut, ska knäppa någon ny snart! Min älskling står längt fram.



I dag har det varit en väldigt lugn dag på jobbet! Och alla bordsgrannar är hemma, sjuk eller vabbar- jag har haft skit tråkigt! Jag tror att man har varvat alla hemsidor som finns ca: 1000 ggr!

Jag har fått en uppdatering utav Sophie i dag, några utav hönorna som vi köpte har börjat förstå att dom kan gå ut! Jätte kul att höra, det blir nog fason på dom nån gång. En höna är döpt till Má na Má na (efter mupparna), en klar- 19 kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0