Gårdagens farande!

Datum: 2010-05-14 Tid: 11:15:12

dsc00346 (MMS)

I förrgår efter jobbet och i går på min lediga dag så åkte jag hem till Madde, å barna tyckte min bil var så frän så de ville ut och åka. Vi satte oss allesammans i bilen och for ut ett tag. I Onsdags så snurrade vi bara runt i Långsele och i går for vi till stan. Grabbarna skrek ut genom rutan "vi har en mycket fränare bil än dig" så fort det gick någon på trotoaren och Nelly (som är 2½ år) vevade ner rutan och satt å skrek "Ragga Ragga Ragga" haha dom är för go! Det kommer nog bli raggare utav de gänget ska ni se. Det fattas bara dunk i plåten och några mooningar så är dom fullfjädrade! Men det vill jag inte se förns dom är minst 18 år! Bilden är inte så bra (skitkamera) men här sitter dom och tycker att det är jättekul med min bil! Från vänster: Nelly, Anton och Sebastian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0