Kramfors i dag

Datum: 2010-05-03 Tid: 13:46:40
I dag sitter man på jobbet som vanligt, fast man får ta vara på varje dag som går nu- för snart är man utan... det kommer att kännas konstigt att inte måsta åka hit varje dag... men men man får försöka hitta dom posetiva sidorna.

Efter jobbet så ska jag åka upp på Puttes jobb och slänga in en eldningstunna i bilen sen så ska jag följa med Sophie till kramfors då hon ska besikta bilen. Det är lika bra, rätt vad det är så får hon inte ta bilen därifrån och så står hon där.

Efter att jag ha varit i Kramfors så ska jag hem och greja på gården, vet inte riktigt vad jag ska göra men rensa i alla fall, klippa buskar och slänga rat! Jag perimär-krattade i går så då blev jag sugen på att fortsätta göra det fint.

Jag beställde hem 3 sorters blommor i går också som jag hade tänkt att ha ute i sommar i krukor.
I sommar så kommer jag att ha mycket tid att påta på i trädgården så det är dags att börja planera.

Nu ska jag fortsätta jobba! Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: memmiz

hej :) najs blogg, detta gillar jag :) hehe hoppas du får en kanon bra dag :)

2010-05-04 @ 13:01:33
URL: http://memmiz.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0