TV-dag

Datum: 2010-05-16 Tid: 00:23:05
I dag har det inte hänt mycket kan jag säga, jag har vaknat och sedan drunknat i TV´n och i datorn.
Det har varit så varmt i dag så man har inte orkat göra någonting alls. Det har varit lite över 26 grader varmt!!
Man ska ju inte klaga över värmen men då det hux flux blir så här varm så orkar man inte göra någonting...
Så i dag har jag facktiskt suttit inne trots värmen, sjukt men sant.

Jo! en sak har jag gjort och det är att jag och Putte har varit ute i vår lada och börjat små-planera hur hönshuset/ hönsgården skall se ut och byggas. Skoj skoj, hoppas på att dom får komma hem snart dom små liven! hihi!

Nää nu ska jag fortsätta titta på TV´n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0